מדבקות ושלטים לרכבים בהדפסה (דיגיטלית או משי) – בשיטה זו מדפיסים את לוגו החברה על מדבקה שקופה ומדביקים על הרכב. לשיטה זו שני חסרונות עיקריים, האחד, המדבקות לרכב מודפסות כאמור על מדבקה שקופה שנוטה להצהיב עם הזמן בשמש הישראלית, כמו כן יצור מדבקות לרכב בשיטת הדפסת המשי דורשת מינימום כמות (מדובר על 200 לפחות) ואין הרבה חברות שיש להן 100 מכוניות פרטיות הדורשות מדבקות לרכב, לשיטה זו יתרון גדול (מאחר ומדובר בהדפסה של מדבקות לרכב) ניתן להדפיס הדפסת פרוצ'ס היינו מעברי צבע תמונות ועוד.
מדבקות ושלטים לרכב בחיתוך אותיות – בשיטה חותכים את האותיות או את הלוגו ממדבקת ויניל צבעונית (כל צבע בנפרד) ומדביקים את המדבקות לרכב ישירות ע"ג הרכב.
האותיות והלוגו "צפים" והרקע של מדבקות הרכב הוא צבע הרכב.
היתרון הגדול של שיטה זו של שילוט לרכבים הינו האיכות הן של האותיות (חדות וברורות לעומת הדפסה) והן של אריכות הימים של מדבקות הרכב.
החיסרון שלא ניתן לבצע מעברי צבע (פרוצ'ס) וצבע רכב שונה ידרוש מדבקות רכב בצבע שונה על מנת שיראו היטב ברקע של צבע הרכב.
באם לחברה מסוימת יש רכבים העובדים קשה בשטח במיוחד טנדרים ומשאיות שמעמיסים ופורקים מהם באופן שוטף, לא מומלץ לבצע שילוט רכבים כללי (עיטוף רכבים) אלא כדאי לבצע מדבקות לרכב, להכניס לוגו או שם חברה וטלפון בחיתוך אותיות ישירות ע"ג הרכב.
בדרך כלל המדבקות לרכב מבוצעות על הדלתות הקדמיות של הרכב ועל מכסה המנוע.